„Társkeresés a számok világában”

Nem könnyű ma szingliként párt találni. Megváltozott a világ. A fiatal nő azonnal egzisztenciára vágyik, az idősebb férfi pedig jóval fiatalabb nőre. A kirakat lett fontos az emberek számára. Aztán még hol van az emancipáció, amit mi nők annyira erőltettünk, hogy aztán átesve a ló túloldalára, a párkapcsolatok túlnyomó részében a nő hordja a nadrágot, tartja el a férfit és a családot.
Ennek függvényében lett megalkotva az (SMV) a szexuális piaci érték. Magyarul lefordítva, beszéljenek helyettünk a számok. 5 kategória szerint 1-10 osztályozva kapjuk meg a piaci értéket.
Az 5 kategória a külső, a kor, az egészség, a társadalmi státusz és a személyiség.
Mint már arról fentebb is írtam, a kirakat világ elengedhetetlen része a külső. Hangsúlyt kap a genetika, az alkati adottságok, a testalkat. Az ízlés, az öltözködés az első benyomás.
A kor a férfiaknál egyenes, míg a nőknél fordított arányban adja a pontszámokat. Míg egy férfi esetében a kor előrehaladtával az egzisztencia is emelkedést mutat, addig a nő legyen minél fiatalabb, annál többet ér.
Az egészségi állapotunk, illetve a magunkkal hozott gének, emelik, vagy épp csökkentik az értékünket. Gyermekvállalás szempontjából sem mindegy, hogy az adott személy egészségi állapota, milyen gyermek nemzését, teszi lehetővé. Egy beteges, esetlegesen nemzőképtelen férfi vagy nő sokat veszít értékéből.
Az elért, illetve hozott egzisztencia súlyosan nyomja a mérleg nyelvét. Természetesen egy hozott anyagi háttér és biztonság máris könnyebb előrelépést vonz magával. Csak úgy magyarosan kifejezve „pénzből lehet pénzt csinálni”.
Végül, de nem utolsó sorban a személyiség. Hozott anyag, belülről fakad, nem tanulható, nem tanítható vagy jó, vagy nem. Lehet egyedi, lehet tucat, lehet pokróc és lehet simulós.
Írtam már egyszer a belső értékektől "Hol lakik a szeretet" címmel.

Ezt így végig olvasva, elég sarkítottnak tűnik. Ennyi lenne csupán? 5 kategória? De ha így van, miért van rengeteg szingli a világba?

Eszembe jutott, mikor én kerestem társat az interneten. Bármennyire is próbálom cáfolni, igenis megvan az az öt kategória. A társkeresők oldalain megadva az adataidat és megadva az elvárásaidat keresgélhetsz.
Nem ítélek elsőre és nem ítélek külsőre. Azért persze, ahogy szokták mondani, szebb legyen az ördögnél egy fokkal. Szeretem megismerni azt az embert, amit a külső takar. A párom nem a zsánerem. Ha csak külsőre kellett volna pontoznom, nem felfelé billent volna a mérleg.

Én pl. korban 5-10. évvel idősebb társat kerestem. Két kamasz gyerek nem hiszem, hogy egy velem korú, vagy esetlegesen fiatalabb pár álma. Meg ugyan most magam mellé keresek valakit, vagy a lányaimnak? Aki nálam 5-10 évvel fiatalabb lenne, az már simán a lányaimnak udvarolna, nem nekem.
Az egészségi állapota számomra nem volt érdekes. Volt már két gyönyörű lányom, nem szerettem volna már gyereket. Az, hogy mégis lett, egy csoda az életembe, minden nap hálás vagyok érte. Egy nálam 5-10 évvel idősebb férfi meg még szerintem jó karban kell, hogy legyen, azt meg hogy mit hoz a jövő ugyan ki tudja előre.
Nekem, ami érdekes volt, az az egzisztencia. Na nem azért, mert fényűzésre vagy vagyonra vágytam. Egyedülálló nő létemre, magamnak mindent megteremtettem. Autó, lakás, munkahely, jó fizetés. Azt gondolom, ha erre két gyerekkel is képes voltam, egy férfi is legyen már legalább ennyire magasan azon az egzisztencia lépcsőn.
Aztán végül a személyiség. Nekem ez számít a legtöbbet. Sosem felejtem el, ahogy először a kezébe vette a kezem. Olyan nyugalom és biztonság járta át a testem, amit azelőtt soha nem éreztem. Arra gondoltam, ha ez a férfi mellettem van, engem soha senki nem bánthat, egy ekkora tenyéren hordozva pedig én leszek a világ legboldogabb nője.


Ez a fotó volt a társkereső oldalán 4.évvel ezelőtt. Próbálok számolni, osztok szorzok, nagyon kíváncsi lennék rá én mit/mennyit érek ezen a piacon?

Ilyen és ehhez hasonló témák vloggban

ha kíváncsi vagy, várlak szeretettel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések