"Méregtelenítés"

Rengeteg emberrel vagyok körülvéve. Az a tapasztalatom, egyre több a beteg, feszült, kimerült. Sajnos nem csak felnőtt. Mi ennek az oka?
A stressz amiben élünk, a világ ami rohan körülöttünk. Sajnos Mi is rohanunk vele. Készételeket vásárolunk, gyorséttermekben eszünk, szívjuk a szmogos levegőt magunkba.
A szervezet méregtelenítésért a májunk nagy részben felelős. De vajon mit bír? Csodálkozunk fáj a fejünk, az ízületeink. Egyre többen magas vérnyomással, inzulin  problémákkal, asztmával stb. küzdenek. 20. éves a nagyobbik 14. a kisebbik lányom. Én még úgy neveltem fel őket nem tudtuk mi az a porlasztás. A mai gyerekeknek, már a bölcsődésnek is ez a szó hozzá tartozik a mindennapjaihoz. Jól van ez így?
Jómagam is -már egy előző bejegyzésben megírtam- rengeteg egészségügyi problémával rendelkezem. Csak rendelkezem, de nem küzdők vele!!!! Szomorú tény, de jelenleg Magyarországon tüneti kezelés folyik, a betegségek valódi oka nem kerül feltárásra. A média is ezt sulykolja belénk:
- Fáj a fejed vegyél be fájdalom csillapítót!
- Magas a vérnyomásod, ott a vérnyomás csökkentő!
- Egyél össze vissza mindent, jó sokat majd veszel be emésztés elősegítőt!
- Tejcukor érzékeny vagy, sebaj már erre is van gyógyszer!
Sorolhatnám napestig a reklámokat.
Én még úgy nőttem fel, és a gyerekeimet is arra neveltem, próbáljunk TENNI az egészségünkért!!!! Nem gyógyszerekkel, hanem tudatosan, és lehetőleg természetes úton.
Hiszem, ha rendbe a test, rendbe a lélek. A testet pedig kívülről is, belülről is karban kell tartani.
Jómagam évente 2x tavasszal és ősszel méregtelenítek. Rendszerint 8-10kg sikerül megszabadulni. Persze van miből, Én is mint mindenki más télen jócskán beraktározom a plusz kilókat. (Hideg van, az legalább melegít.)
/Mert ugye tény, hogy a plusz kilók attól alakulnak ki, hogy a máj már nem képes a méreganyagok kiválasztására, ezért a ki nem választott méreganyag a kötőszövetekben elraktározódnak. Utána jön az úszógumi, nő a fenék, megjelenik test szerte a narancsbőr.
Méregtelenítésre évek óta egy fantasztikus magyar ember Szabó Szigfríd, reflexológus, génius díjas feltaláló táplálék kiegészítőjét használom. 

Sokat lehet hallani a termékről az utóbbi időben. Már a média is felkapta. Vannak dolgok amiket azonban tisztázni kell a termékkel kapcsolatban.

Ez nem egy fogyókúrás termék, hanem egy táplálék kiegészítő ami serkenti a máj működését, ezzel elősegítve az epe rendszeres kiürülését. A fogyás tulajdonképpen "mellékhatás". Rendesen működik a máj, idővel ürülnek a szervezetből a lerakódott méreganyagok. (3. Hónap alatt akár 15-20kg) természetesen ha nincs felesleg, nincs ilyen nagy mértékű fogyás, nem kell attól tartani, hogy elfogyunk. A méreganyagok kiürülnek a problémák, betegségek megszűnnek.

A termék használata idején (egyébként is) 2-3 liter víz fogyasztása ajánlatos!

Méregtelenítésről beszélünk, tehát tetszik nem tetszik bizonyos ételek és italok fogyasztásáról a kúra ideje alatt le kell mondanunk:
- Lisztes termékek (kenyér, pékáru, tészta stb.)
- Tejermékek (tej, vaj, sajt, túró, joghurt stb.)
- Alkohol
- savanyúságok
- Cukor (sütemény, édességek stb. )
- Gyümölcsök

Ezek az élelmiszerek a gyomorban erjednek ill. élesztő gombákat tartalmaznak, a cél a kúra ideje alatt ennek elkerülése.

Biztosan most TE is felteszed a kérdést akkor mit ehetek???
Szalonnát kolbászt, tojást, kenyeret pirítva,  zöldséget nyersen, sütve, főzve, párolva és még sorolhatnám, de megvásárolható a termékhez egy kis füzet amiben hasznos tanácsok, ínycsiklandó reggeli, ebéd, vacsora, ötletek vannak. Olyan emberek állították össze, akik maguk is végigcsinálták a kúrát.

Meglepődtél szalonna? Igen. Az állati zsír bevitele a kúra ideje alatt elengedhetetlen. Sőt kötelező. Miért? Mert állati zsírra a szervezetünknek igen is szüksége van.

2 dolgot szoktam ilyenkor elmesélni, és máris meggyőzlek:

1., Hallottál már zsírban oldódó vitaminról? Igen?!!! És olajban oldódó vitaminról? Persze hogy nem, mert nincs. Belénk sulykolták, főzzünk olajjal! De miért? Mert ezt kívánta a gazdasági helyzet. Én csak azt tudom, nagyanyáink a mai napig is mindent zsírral készítenek, zsírban sütnek, főznek. Nem érdekes????

2., Végezz egy kis közvélemény kutatást a környezetedben. Kérdezz meg egy elhízott embert eszik-e szalonnát, kolbászt, zsíros kenyeret? Mit válaszol? Dehogy eszek, nézz már rám így is hogy nézek ki!!! Ha még ilyeneket ennék akkor hogy néznék ki. Most kérdezz meg egy vékony embert! Tudod mit fog válaszolni? Igen rendszeresen eszek ilyeneket. Nem érdekes???


Mire eljutok oda, hogy megbeszéljük az étkezéssel kapcsolatos teendőket, az illető máris hárít. Ezt sem ehetek meg azt sem? Milyen érdekes, bizonyos vallásokhoz hozzá tartozik a böjt időszaka, másoknak ez miért furcsa?

A másik amit gyakran hallok, ha ezeket nem eszem, önmagában is fogyni fogok. Kérdezem Én akkor miért nem ezt teszed???

Dr. Zacher Gábor cikkét olvasva elgondolkodtam rajta. Maximálisan igaza van! A cikkben van egy mondat amit Én azonban meglovagoltam: " ha valaki erőt vesz magán, életmódot vált..." Na itt a lényeg! Ez nem megy olyan egyszerűen!!!! Nekem legalábbis nem. Magamtól nem vagyok képes arra, hogy ne egyek ezt meg azt, ehhez kell nekem az étrendkiegészítő. Én úgy szoktam mondani, ez nem más nekem mint KATALIZÁTOR ami meggyorsítja a méregtelenítést és MANKÓ ami rákötelez az étrend betartására.

A múltkor megkeresett egy ismerősöm babát szeretnének tudok-e valamit ajánlani. Mondtam tisztító kúra mindkettőjüknek. (Mert ugye ezt is kevesen tudják, a mai fiatalok azért esnek nehezen teherbe mert a sok méreganyag nem engedi a sejtek normál működését.) Megnézte az étrendet. Nem ehet tejterméket? Hát a tejről Ő nem tud lemondani, hagyjuk.

Szerintem egy nő két dologért bármire képes, hogy legyen illetve hogy ne legyen gyermeke. Mondtam semmi gond, ha neked fontosabb a tejtermék mint a gyerek akkor nem is vagy még igazán megérve az anyaságra.

Sokan megjegyzik, hogy lehet ilyen lapos a hasad 2 gyerek után? Mondom étkezés, méregtelenítés kérdése. Na de mire végignézi a nem ehető dolgok listáját, közli ő a kenyérről nem tud lemondani. Szoktam mondani, akkor ne csodálkozz, hogy fel vagy mindig puffadva.

Sorolhatnám még bőven a tapasztalataimat, napokig tudnék írni róla. 20 éve ismerem és használom az Ökonet és Biocom termékeit.

Szívesen segítek!

Szabó Anita Viktória
+36309982124

Ilyen és ehhez hasonló témák ÉLŐBEN.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések