Nézz rám! Mit látsz???
Látod, hogy 2 meseszép lány (19,13 éves) édesanyja vagyok?
Látod, hogy 20 hónaposan kómában kűzdöttem az életemért, mert a testem 70% megégett?
Látod, hogy nem jól működik az agyalapi mirigyem?
Látod, hogy 3x műtve volt a szemem?
Látod, hogy autoimmun betegségben szenvedek?
Látod, hogy kivették a pajzsmirigyem?
Látod, hogy emiatt túlterhelt a májam, a lépem, a hasnyálmirigyem?
Látod, hogy folyamatos méregtelenítés és odafigyelés az életem?
Látod, hogy voltam már 110kg és voltam már 45kg?
Látod, hogy nincs mandulám?
Látod, hogy már nincs csak 1 petefészkem?
Látod, hogy csonkolva van a méhszájam?
Látod, hogy tönkre van a szívem?
Látod, hogy évekig tüdőgyulladásban szenvedtem?
Soroljam még?
Felesleges! 
Aki ismer tudja, egy életvidám, boldog, kiegyensúlyozott, egészséges ember vagyok! Gyógyszerek nélkül élem az életem!!!! 
Életmódot váltottam, boltot váltottam és ezzel még pénzt is keresek!
Élheted Te is az életem, aki ezt olvasod!
Segíthetek!!! Segíthetek???

Keress bizalommal!
Szabó Anita
+36309982124
Ilyen és ehhez hasonló témák élőben.

Ui: Azóta eltelt 3.év, Most már 3 gyönyörű lány anyukája vagyok. Töretlen erővel, töretlen szívvel és még nagyobb boldogsággal és lelkesedéssel.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések